Follow Me Here~~

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Sunday, 4 November 2012

choc chip cookies ~

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum..
hee..nampak mcm sedap je choc chip cookies ni kan..aku plak memang suka mkn cookies..adehh..haha..choc chip ade dah kat dapur tu..ape lagi..moh le kita buat choc chip cookies !! tapi esok la..mlm ni malas pule..ekeke..sape2 yang nak buat choc chip cookies ni bole je google mcm2 jenis resipi yang ade...ni aku tunjuk video je..resipi yang mak den slalu buat lain..secret recipe punye..eheh..SR la sangat kan..=='
haha..hurmm..ape pon..memasak ni sangat best sebenarnya..rugi ouh kalau x suka masak..x sedap xpe..janji ade keinginan and usaha nak memasak..sebab kalau dah selalu masak nanti lama2 sedap jugak kan.. ? wink3 ^^ ; ')

enjoy the vid guys.. :)





No comments:

Post a Comment