Follow Me Here~~

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Sunday, 18 September 2011

sumber inspirasi~~

bismillahirrahmanirrahim...

assalamualaikum...
hmm..entry kali ni pasal sumber inspirasi..
nk cter pe je kan pasal sumber inspirasi ni..
hehe..tp sy dpt inspirasi dr mcm2 bnda..and bila2 masa je..kdg2 perkataan yg keluar dr mulut sumone tu pun boleh naikkan smgt sy..=)
hehe..ade pulak mcm tu kan? tp kalau sy la kan..mcm malas sgt nk stdy ke..capai je satu buku ni..msti ade sikit smgt naik..kalau x bnyk pun..sikit je la..5 tahun 5 bula..mesti korg pnah baca kan?
hee..
seronok kan tgok ana tu?
stdy luar neara..pandai..
pandai mcm2..
pandai jaga diri..
pandai masak..
pandai in studies..
mcm kwn dy kata dlm novel tu la..
ana tu dah 97% sempurna dah..tggal nk jmpe mr.right je utk lengkapkan yg lg 3% tu..
hee..
tp kata ana pulak..heh..sempurna la sangat..
org tgok kita pada zahir mmg la bole ckp kita sempurna..
tp kita yg menghadapi hidup ni..?
hmm..
mmg bole dpt sumber inspirasi la bila baca buku2 hlovate ni..
teringin nk jd mcm watak2 dlm tu..
pandai..pandai jaga diri..anak yg baik..hmm..kalau yg spoil pun..kn berubah jadi baik lah..

teringin nk stdy abroad mcm dorg..
tp kalau nk stdy abroad cm dorg..kne lpaskan yg kita pegang ni dlu kan?
kalau yg ni pun x pass..haih..mcm mane kan??
teringin sgt2 nk sebut : "nk jejak tanah melayu" mcm ana
teringin sgt2 nk merasa buat IB..mcm apeh
teringin sgt2 nk jd cm dorg..
mcm addin dlm Aa+Bb ngn Tunas..
mcm ju'a dlm gurindam jiwa..
mm trisy dlm rooftop rant..
mcm ana dlm 5 tahun 5 bulan..
mcm minn edina dlm pelangi ngn versus..
and lastly mcm mereka semua di dlm cerita2 itu...

dlm ni ada addin..dgn benz..=)


dlm ni pun ada addin dgn benz..tp masa zaman skola..=)

yg ni pasal ju'a ngn abg shah..sedih..huhu..T.T


yg ni really my sumber inspirasi..
ana ngn along..=) thumbs up..!



rooftop rant ni..=) kne baca slowly..nnty x paham..
jade and trisy..=)


yg ni pasal minn edina ngn AO..tp sikit je la..

yg ni kisah lanjutan minn edina ngn AO..=)


yg ni kisah dua org lelaki yg changed in the eleventh hour..=) sedih jugak..
chad ngn fend ada dlm ni..=)

see..those are my inspiration..just pick one of them..sure u'll be relieved..just read it with patient and enjoy it..
^^..miss them already..=)
thumbs up to HLOVATE..=)

No comments:

Post a Comment