Follow Me Here~~

Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Tuesday 27 September 2011

duhai hati...

bismillahirrahmanirrahim~~

assalamualikum..
hmm..entry kali ni~~ hati..
nk cter pasal hati..knape dgn hati ak ni?
hmm..tah lah..
hati aku sakit kot..~
tp ak sentiasa ubati hati ak dgn membaca 'love letters' DIA..
hati aku sakit..
hati aku rindu..
hati aku cinta..
hati aku geram..
hati aku sayang..
pada dia..
tapi..
aku sedaya upaya mengalihkan perasaan itu kepada DIA..
dgn mengingati DIA..
dengan sentiasa membaca surat cinta DIA..
hati aku akan tenang..
walaupun sebentar..
salahkah aku kalau memberi harapan kepada orang?
sedikit sebanyak,,ya..aku rasa bersalah..
aku mengharapkan dia tidak berharap kepadaku lagi..kerana hatiku sudah ku tautkan nama DIA dan yang lain..
kalau lah aku boleh bercakap ttg hal ini kpada nya..tapi aku tak mahu dia rasa bersalah..
aku tak mahu dia rasa terpinggir..
sbb itu aku slalu menyuruh dia mengenali yang lain..
duhai hati..
tenanglah dikau sentiasa..
untuk dia..
jujur..mmg aku rindu..tapi ku tautkan rindu itu kepadaNYA..
akan aku serahkan segalanya kepada DIA..
Tuhanku..dan Tuhanmu..
pemegang hati kita..

"Ya Allah..jika dia benar untukku,dekatkanlah hatinya dengan hatiku..
jika dia bukan milikku..damaikanlah hatiku dengn ketentuanMU.."

aku menunggu janjiMU Ya RAbb..
sementara itu.Kau tenangkanlah hatiku.. <3<3<3

Amin ya Rabbal 'Alamin...

No comments:

Post a Comment