Follow Me Here~~

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Saturday, 8 October 2011

hati tu Allah yang pegang kan~~

bismillahirrahmanirrahim~

assalamualaikum..
hmm..kali ni nk ckp pasal hati lagi~
heheh..suka sgtla ckp pasal hati kan~
haih..kalau dekat entri yg sebelum ni..aku kata aku rindu dia..aku sayang dia..
tp kali ni hati aku rasa lain~
da x rasa mcm tu sgt..mmg la aku sayang dia..tp aku da x rasa yg aku nk bersama ngn dia..
sbb aku pikir masa depan~
nk ke aku hidup ngn org cmtu?
haih..entah lah...Allah da terbalikkan hati aku..walaupun aku still rindu kat dia..tp tu sbb aku sunyi kot..kala layan cter korea~ hilang la sunyi tu~ hmm..entah laa..


aku serahkan pada Allah je..<3<3<3

No comments:

Post a Comment