Follow Me Here~~

Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Monday 17 October 2011

malu dan cemburu ku~~

bismillahirrahmanirrahim~~~

assalamualaikum...

MALU...
sungguh. aku malu~
malu pada Allah kerana aku begini...
malu pada para dai'e yang seusia denganku..
malu pada mereka yang sedar erti dan hakikat kehidupan yang sebenar..

CEMBURU...
sungguh...
aku cemburu pada mereka yang sungguh pandai menjaga diri dan kehormatan mereka...
tipulah jika aku kata hatiku tidak terusik melihat mereka yang bertudung labuh itu..
sungguh..hatiku juga pernah berperi untuk menjadi begitu..
akan tetapi aku merasa seperti aku tidak mampu, ya Allah..
betapa lemahnya aku..
betapa hinanya aku..
betapa kerdilnya aku..dihadapanMU..

HARAPANKU..
semoga Allah memelihara diriku,keluargaku,guru-guruku,sahabat-sahabatku dan juga kaum muslimin dan muslimah di dunia yang fana ini..
semoga Allah memberikanku kekuatan untuk menjadi seperti itu suatu hari kelak..
semoga Allah memelihara imanku..dan imanmu..


No comments:

Post a Comment