Follow Me Here~~

Life Quotes, Life Quotes Images, Life Sayings

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Friday 21 October 2011

untuk KAU~~ =)

bismillahirrahmanirrahim...

assalamualaikum...

untuk KAU yang sedang membaca..
terima kasih..
atas segalanya..
dari dulu.
hingga sekarang..

KAU menjadi sumber inspirasi..
untuk aku berpegang teguh pada perjuanganku ini..
sungguh.
aku cemburu melihat dikau..yang boleh kukatakan mempunyai segala-galanya..
keluarga?
harta benda?
kasih sayang?
kepandaian?
katakan sahaja..

heehee..kadang-kadangku tergelak mendengar orang memanggil KAU dengan gelaran 'budak empat rata'
siapa yang tidak mahu gelaran itu..
tahniah ku ucapkan~
pastinya ibu ayahmu berbangga denganmu..
benar..
di saat orang memanggilmu sebegitu..aku cemburu !
teringin untuk menjadi sepertimu...

tetapi..mana mungkin ku tahu...
di sebalik kebahagiaanmu ini..ada penderitaan yang kau tanggung..
ada kesedihan yang kau pendam..
ku harap agar kau tabah menghadapinya..

wahai sahabatku...
doakan aku juga..untuk berjaya sepertimu kelak..
doakan aku agar tercapai cita-citaku itu..
doakan agar kita sama-sama berjaya di dunia dan di akhirat sana..

kenangan kita sejak dari dulu hingga kini tidak akan ku lupa..
insyaAllah..
sekali lagi..
terima kasih wahai sahabat kerana sudi menjadi sahabatku..
sungguh aku menyayangimu kerana Allah..
Tuhanku..dan Tuhanmu..

*credit to : Mohd Fathullah bin Ahmad Shahrom*

No comments:

Post a Comment