Follow Me Here~~

About Me

My photo
Selayang, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum wbt.. Salam ukhwah.. We just have one life..so,live your life happily just like what u want it to be.. Believe in Allah..Have FAITH! May ALLAH bless us! ^^

Monday, 10 October 2011

merapu~~

bismillahirrahmanirrahim..

assalamualaikum...
hmm..mlm ni nak merapu pasal ape eh?
td rasa cam bnyk je yg nk merapu..
hmmm..
rindu..
time zaman skola dulu..
tp lagi best zaman U..
similarities dua2 tu..zaman study~~
zaman stdy zaman yg paling best kan..
tp yg paling x best bila ade exam..
haishh~~

hmm..
rindu nk hangout mcm dulu..
rindu jia..
rindu choqa..
rindu bella...
rindu shina..
rindu pieka..
rindu wan..
rindu fatul..
rindu yusuf..
*tetibe ingt kat penguin yg aku bg kat dorg*
hidup lagi ke eh?
ke dah mati?
hmm..
rindu time keje..tp xnk jmpe dorg lagi..
time keje yg KAMI semua hidup disitu dengan gembiranya..
niat hati nk keje..nk cri duit..
tp bnyk je masalah timbul..
hehe..kenangan~~

whatever happens~ life must go on~
live well or live hell~ I choose!

nk blaja btol2..
masuk dentistry zone..
cri sumone yg mcm aku nak tu~
bila fikir balik~ rasa mcm x nk hidup dengan dia..
bila fikir balik~ hidup aku dengan dia jauh beza..
bila fikir balik~ aku x rasa dia layak untuk aku n aku x layak untuk dia..
bila fikir balik~ aku bukan type dia dan dia bukan type aku..
bila fikir balik~ sume yg aku buat dulu tu mcm ****h je..
bila fikir balik~ aku nk jd sumone yg x mcm tu..
bila fikir balik~ aku nk jd sumone yg hard-to-get..
awk..
kalau awk baca..
org nk minx maaf..
tp..
sume ni tamat..
insyaAllah..
there will be no more me like that..
bianne yo~
T.T

No comments:

Post a Comment